No M'agrado (URGENT)
Hola, com ja veureu tinc 13 anys i físicament no m'agrado gens. Els meus amics tenen un abdomen perfecte i jo no. Mesuro 1.66 m i peso 63-65 kg. Faig bàsquet en un equip 3 dies a la setmana més el partit del cap de setmana. Als caps de setmana patino amb longboard també. Segons ma mare em cuida amb el tema del menjar.
Siusplau el que busco es que em digueu la veritat, no que m'animeu i em digueu que estic bé com els meus pares.
Espero una resposta. Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola rapvictor! Amb el pes que tens només et puc dir que estàs bé! Si et digués que no estàs bé et diria una mentida!. El fet de no veure't bé té a veure amb com et veus tu, amb com et perceps tu a tu mateix, no amb com ets en realitat, perquè la realitat és que estàs bé. A més, ja estàs fent tot allò necessari per mantenir-se en un bon pes: menjar bé i fer esport, així que no cal que t'amoïnis pel pes. Tingues paciència, amb 13 anys encara tens molt temps per davant per créixer i madurar, així que dóna-li temps al teu cos per desenvolupar-se, ja veuràs com a mida que va passant el temps el teu cos va prenent formes més adultes i es torna més fort. I molt important, NO et comparis amb els altres nois!. Cada persona és diferent i té un cos únic i diferent!. A més, quan les persones ens comparem amb els altres només aconseguim sentir-nos malament. L'adolescència pot ser una època una mica difícil pel que fa al cos, parlar amb adults de confiança, com els teus pares, et pot anar bé per sentir-te bé. Molts petons!!