Primaaa!
Hola. Crec que estic bastant prima. Tinc uns pits normals (ni molt petits ni molt grans) però noto que tinc uns bracets i uns canells molt primets. A la part de sota el coll se'm nota la clavícula. Què puc fer per a estar més desenvolupada? No es que vulgui estar grossa però tampoc em vull veure esquelètica. GRÀCIES!!!!!
Sara Bujalance

Hola LuciiaSF! El millor que pots és menjar de tot, variat, equilibrat (com diu la piràmide alimentària), i repartit en 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar). A part d'això no cal que facis res més. Pensa que el pes depèn també d'un factor genètic, el que sovint diem constitució, que no podem ni triar ni canviar, i que per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. De totes maneres, si ets adolescent encara estàs creixent i això vol dir que el teu cos encara s'ha de desenvolupar. Tingues paciència i ja veuràs com a mida que va passant el temps el teu cos va madurant, i tot i potser no engreixar, va prenent més formes. Molts petons!!