Pes ideal
Bones!
Només m'agradaria saber quin seria el pes ideal entre el metre 1,54-1,55m... aproximadament, jo no em considero prima ni grassa. Medeixo 1,54m i peso, 44,3kg... esta bé?
Una amiga medeix el mateix que jo, pero pesa 50kg, ella esta bé?
Gràcies per tot! (Perdó per les faltes, no tinc una bona ortografia...)
Sara Bujalance

Hola Verónica22! Estàs bé, no necessites aprimar res! Pots estar contenta amb el teu cos! I la teva amiga també està bé, una mica més justeta de pes, però també bé. El pes "ideal" és molt relatiu, pensa que el pes depèn de moltes coses: edat, alçada, estil de vida, l'activitat física que es fa, constitució genètica, estat de salut.... I el pes és diferent en cada persona. Dues persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir cossos molt diferents. Per això és molt important que no comparis mai el teu pes amb el de les altres persones, perquè en cada cas és diferent. Pensa que el teu pes està bé i ja està, estigues contenta. Molts petons!!