Una mica urgent!
Hola mira tinc un problema, estava una mica nerviós quan vaig fer l'amor (que ho vaig fer per primera vegada fa 2 dies), el vaig fer amb condó i no em va sortir semen ni res ....
Vull saber si tinc algun problema o alguna cosa .. quan em masturbo normalment si em surt semen.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
No tens cap problema, però ja dius que estaves nerviós (imagino que això no passa quan et masturbes), i quan estem preocupats, la nostra resposta sexual no funciona de la millor manera. Per exemple, a un noi li pot passar com a tu (no ejacular) o que ejaculi molt ràpid, o que no tingui erecció.
Per això és important anar a poc a poc, i prendre's les relacions sexuals com un aprenentatge. La propera vegada oblida't de l'ejaculació, i centrat en les sensacions palenteres que estiguis tenint a cada moment i en l'altra persona. Ja veuràs que si et deixes anar, tot anirà genial :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat