BISEXUALITAT! AJUDA
Ja fa uns mesos els hi vaig dir als meus pares que sóc bisexual. Ho han acceptat, però el problema és que hem diuen que la bisexualitat no existeix que tan sols és una etapa per acabar de definir la teva orientació sexual... Jo no penso igual, ja que m'agraden tan els nois com les noies i m'hi sento atreta.
EM podrieu donar la vostre opinió i si penseu com jo dir-me com els puc convencer?
Moltes gràcies.
PD: sóc noia
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que vas ben encaminada: la bisexualitat sí que existeix. Hi ha persones que s'enamoren tant d'homes com de dones! :)
El que passa és que també hi ha un grup determinat que en el procés de definir la seva homosexualitat, primer se senten bisexuals (segurament perquè la societat pressiona per ser heterosexual, i els costa més reconèixer els seus veritables sentiments)
La realitat és que amb el temps, tot es veu més clar. A la teva edat és molt difícil definir-se, perquè just estàs formant la teva personalitat.
Et diria que parlis amb ells, els donis les gràcies pel seu suport (és molt important poder comptar amb els pares i és una sort), i els expliquis que saps que ara ets bisexual. I també els pots dir que els garanteixes que si això canvia, també els informaràs com ja vas fer fa uns mesos. Què et sembla?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat