No sé què fer
Hola!
sóc una noia, i hi ha un noi al qual li agrado des de fa tres anys. Jo mai he volgut res amb ell, però sempre hi ha hagut molt "feeling" entre nosaltres i fa uns mesos ell va perdre la virginitat i nose perqe des d'aquell dia el trobo diferent. I ell em va dir si em volia liar amb ell, pero jo li vaig dir qe no, perqe ens teniem molta confiança i tenia por de perdre-la, tot i aixo, un dia, finalment em va convencer i ens vem liar, ell sempre em deia que m'estimava molt i tot i que volia fer-ho amb mi... i despres d'aquell dia va seguir tot igual, o millor. Pero un dia en una festa, jo vaig anar amb les meves amigues i ell amb uns amics seus pero tambe hi havia mes gent i el vaig veure liantse amb una altra, pro vaig pensar qe no era per tant, perqe no estavem de res, pro despres, quan va passar un ratu, em va venir a saludar i anava amb la nena d'abans, em va fer dos petons i tot pro no va deixar estar a la nena ni un segon, llavors jo em vaig enfadar amb ell, perqe em vaig sentir utilitzada i al dia seguent li vaig explicar qe pensava de tot allò i ell es va rallar molt, anava amb les meves amigues per fer-me enveja...pro al cap d'uns dies em tornava a tractar com abans, com si encara es volgués liar am mi un altre cop i de tant en tant em va dient que ho vol fer amb mi (sóc verge) i jo sento algo per ell, pro no m'atreveixo a dir-li res perqe no vui qe m'utilizi per ser un altre trofeu mes, pro ja nose que fer...perqe jo intento no demostrar que m'agrada i llavors penso qe l'estic cagant perqe potser es cansara de mi i el perdre... i m'agradaria qe em donessiu algun consell :$
Gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La veritat és que quan ens agrada algú, és normal fer-se tantes preguntes...
Et diria que parlis amb ell sobre aquestes pors, ja que ell potser ni ho ha pensat! Recorda que tu li has dit moltes vegades que no vols sortir amb ell ni res més, de manera que deu creure que no t'agrada gaire, no?
A més, que us lieu NO implica haver de tenir relacions sexuals, això pot venir després. És més fàcil si us coneixeu poc a poc, i aneu quedant: allà veuràs si t'agrada de veritat o no.
Quan tu consideris que és el moment, ja tindreu relacions sexuals, però per ara hi ha un altre pas primer: parlar tots dos sobre els vostres sentiments.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat