delicte?
Hola bones, primer de tot vull que sigi anonim sisplau. Jo ting un problema, desde fa 3 mesos estic surtin amb un noi de 23 anys, i ens va entra la curiositat per lo de leptting i dongs un dia ho vam provar, estavem al seu coxe comodes i relaxats i pues ens vam tocar(lo normal jo a ell i ell a mi) pero la meva mare va llegir unes comberses del xat on explicabe tot el que haviem fet, i ara ting por de que el pugi denuncia o algo. Que li poden fer? ajuda sisplau, graciies;)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
El primer que has de fer és parlar-ho amb la teva mare, ja que potser la seva intenció no és denunciar-lo ni res per l'estil. Si tu ets menor d'edat i us porteu més de 5 anys, hi ha un conflicte legal, ja que s'enten que la diferència d'edat és força important (i el nivell maduratiu per tant). Però algú hauria de posar una denúncia, i no sabem si és el cas.
Parla amb la teva mare, per si està preocupada per tu. Potser us aniria bé per la vostra relació, ja que les mares ens poden ajudar moltíssim en totes les nostres decisions. Intenta escoltar el que vol dir-te, igual que tu li pots explicar perquè estàs amb aquest noi. Què et sembla?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat