Tampó
L'estiu pasat em vaig posar un tampó.
No se si m'ho vaig posar malament, no podia caminar marejar molt, malt de cap, ganes de bomitar i em feia molt mal.
M'ho vaig ficar com deien les instruccions no se que a pasat, digam algu siusplau.
Aquet estiu mi vull posar i no se si es veura la sang amb el tampo o qualsevol problema, digam els problemes provables per si cas no vull que em pasi res.
Graciies, contestam rapid.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que NO hi ha cap problema derivat de posar-se tampó!
El que et va passar l'any passat (mal de cap, ganes de vomitar...) segurament no estava relacionat amb haver-se posat tampó, ja que no causen aquests efectes! Potser va coincidir que et vas posar el tampó amb que estaves malalta, no creus?
Si utilitzes un tampó apropiat (de qualsevol marca) i te'l canvies cada poques hores (sobretot el primer dia de regla o si aquesta és abundant) NO es veuria la sang, ja que està dissenyat per recollir tot el que cau! :)
Practica a casa teva des d'ara, no ho comencis a intentar just el dia que has d'anar a la piscina o a la platja! A més, estaria bé que demanessis ajuda a alguna dona adulta amb qui tinguis confiança, com una mare o una germana. Amb pràctica, segur que aprens a posar-te'l bé i a agudir de l'estiu! ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat