Ajudaaam...
Es normal que em surti un liquid blanc...
Mai li e dit a ningú, ara que tinc l'oportunitat ho pregunto.
Fa uns anys em trobaba taques a les calces i encara no tenia la regla i les tacava casi sempre, ara amb la regls em pasa igual quan no la tinc taco les calces, amb un blanc grogos llafiscos .
Es normal? Em preucupo? Per que es?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que és molt normal! Es tracta del FLUXE VAGINAL.
Aquest es crea durant els canvis de la pubertat, i sol aparèixer abans de la primera mestruació.
Segurament, durant la teva adolescència veuràs aquest fluxe molt sovint, ja que és fruit dels canvis hormonals i serveix per protegir la vagina: fa d'antibiòtic natural i és una mostra de l'estat de la vagina (per exemple, si el fluxe canvia de color o d'olor, ens pot indicar la presència d'alguna infecció)
Com veus, no tens cap problema ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat