Els meus pits...
Tinc 14 anys i tinc els pits d'una 90 i molt caiguts. Que faig?
Dormo amb els sustens posats i m'han dit que puc agafar cancer de mama, es veritat? Estic fent ejercisis amb el muscol del pit pero veig que no evolucipna gens, a mes tinc una molt mes gran que l'altre, sem quedaran aixi?
Sara Bujalance

Hola! L'origen del càncer de mama és complex i suposo que fa falta quelcom més que dormir amb sostenidors per desenvolupar-ho, tot i així no sembla convenient que dormis sempre amb el sostenidors posats. És recomanable que dormis sense de cara a que la teva pell descansi i els teus pits no estiguin constantment pressionats. A part d'això, el millor consell que et puc donar és que tinguis paciència, durant l'adolescència és normal que un pit sigui més gran que l'altre perquè estan creixent, ja veuràs com a mida que el teu cos va madurant, els pits van igualant-se i el teu cos en general va prenent formes. Tot i així, si continues preocupada per aquest tema, el millor que pots fer és demanar-li consell al teu metge, ell t'orientarà. T'aconsello també que facis aquesta pregunta la consultori de sexualitat, ja que et poden orientar més concretament. Molts petons!!