Estic grassa?
Em veig com una bossa quan em poso camisetes, quan vaig a alguna tenda les camides cortetes em quedem molt malament, moltes que magraden no les puc disfrutar, ara e aprimat una mica pero iguslment em veig molta panxa, tinc 14 anys no se si es normal pesar 53 kilos me mare pesa e mateix.
Tothom em diu que no pero yo mo veig em veig que em sobren quilos tan de panxa com de caderes, nose qurme fer perque quan em dic de fer abdominals cada dia o coses aixi per baixar panxa al dia seguent ya estic al sofa fentme un panini.
Vull fer algo avans de que arivi l'estiu. Com diuen tinc que fer l'operació biquini.
Sara Bujalance

Hola! 53 quilos és un pes ben normal, així que pots estar tranquil·la. I no cal que facis cap operació biquini!. L'únic que necessites fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. El truc per estar motivat per fer esport és fer-ne un que t'agradi, si intentes fer esports amb els que no t'ho passes bé et farà mandra posar-t'hi, però si fas un amb el que disfrutis, en faràs sense ni adonar-te'n. Per una altra banda, l'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, per tots els canvis que fa. Parlar amb els teus amics i amb adults de confiança, com els pares, et pot anar bé per sentir-te bé. Molts petons!!