El meu cos
Hola, sóc una noia de 13 anys a punt de cumplir els 14. Peso entre 60 i 64Kg, aixó és moltíssim! Faig dansa 2 hores a la setmana, porto 2 anys (Aprox) anant al metge per fer-me revisions de pes, però mai aconsegueixo baixar dels 60. Que puc fer? Que em recomaneu? Petons!
Sara Bujalance

Hola DirectionerHelena! No t'amoïnis tant pel que surt a la bàscula. 60-64 quilos és un pes normal i, a més, el pes és SEMPRE relatiu perquè depèn molt de la persona. Depèn de la seva edat, alçada, estil de vida, activitat física que fa, estat de salut i, molt important!, el pes també depèn d'un factor genètic, que no podem ni triar ni canviar, i per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. El que has de fer per assegurar-te un bon pes i un bon estat de salut és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport habitualment, com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. Si veus que continues preocupada pel pes, el millor que pots fer és demanar-li consells i pautes al metge que et va el seguiment del pes. Molts petons!!