Enamorada? URGEEENT
Hola, ho sento si mhe equivocat de lloc es k no sabia on posarla. Tinc una pregunta: puc estar enamorada?? es k i a un nen a la meva classe k em cau molt b i som molt amics i xarrem bastant, però quan parlo amb ell no sento com akelles pessigolles a la panxa pero el tobo a faltar quan no hi és. és amor?? és amistat?? AJUDA!! estic feta un lio :(
IESP

Hola anònim101!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta, ja has fet bé d'escriure-la aquí!
Pel que descrius, sí que podria ser que comencis a estar enamorada, ja que el trobes a faltar quan no hi és. Però també es podria tractar d'una bona amistat, clar!
La resposta la té el temps, ja que amb els dies aniràs veient si sents un gran apreci com amic (perquè et cau molt bé, teniu una relació divertida) o sents alguna cosa més: vols quedar amb ell a soles, vols trobar-lo pel xat, et poses nerviosa al veure'l...
Dona't temps, ja veuràs com ho veuràs tot més clar ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat