Si el meu xicot no es corre quan fem l'amor, es culpa meva?
Nose que fer perquè quan estic amb el meu xicot fent l'amor,fem servir protecció però ell no es corre i necessito saber si es culpa meva o seva. Ell diu que sent un pesigolleig i que està apunt d'arribar a l'orgasme, però no acaba d'arribar i em provat de tot: cambiar de postures varies vegades,fent preliminars..etc però no hi ha resultat,diu que està agust amb mi i que no es culpa meva perquè li agrado però es rar perquè quan ell es feia preliminars si que es corria, per això tinc el dubte de si sóc jo. També pot ser que ell acaba de perdre la virginitat.
IESP

Hola CCC10_99!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
El primer que has de saber és que això NO és culpa de ningú, senzillament cal que conegueu més la vostra sexualitat. Trigar en ejacular té a veure amb el cap (recordem que el cervell és el veritable òrgan sexual), ja que si algú està preocupat, té pors o inseguretats, el seu cos no respon com deuria.
Una bona opció és que en pogueu parlar del tema, per tal que ell expressi si hi ha alguna cosa que li preocupi (per exemple, fer-te mal o que hi hagi un embaràs?)
Una altra cosa és que la propera vegada que tingueu relacions sexuals, oblideu-vos de l'ejaculació: l'important és que gaudiu de cada pràctica i del que teniu entre vosaltres. Segurament, com menys pensi en l'ejaculació, més fàcil serà que surti, perquè en realitat no té cap problema físic (sí que ejacula si no penentra, per exemple). Ah! i també és important que utilitzi un preservatiu que li vagi bé i li sigui còmode!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat