Necessito consell
Hola, sóc una adolescent de 14 anys i faig volley dos hores a la setmana, cada dia vaig caminant al institut (20 minuts) i els diumenges vaig a caminar (1 hora), intento menjar sa però medeixo 1'62 i peso 56 kg, com puc perdre aquests quilos que em sobren?
Siusplau diga'm quan hauria de pesar mes o menys.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola anooonima! Bones notícies perquè ja estàs en el que has de pesar! No necessites aprimar res! El teu pes està bé!! Per això no aprimes, perquè el teu cos no ho necessita!. A més, ja fas tot el que s'ha de fer per mantenir un bon pes: activitat física i menjar bé. Recorda que menjar bé vol dir menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i repartit en 5 àpats diaris: esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar. L'adolescència és un època que pot ser difícil respecte al cos, per tots els canvis que fa. Parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, et pot anar bé per sentir-te bé. Molts petons!!