Sexe amb la regla...
Tinc un problema... m'han dit que practicar sexe amb la regla no es bo... vull saver si ho és o no, perqué em crida l'atenció... merci:)
IESP

Hola!!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs això que t'han dit no és cert, ja que físicament no hi ha cap problema en practicar sexe si es té la regla. L'únic inconvenient és que es poden tacar els llençols (o la superficie on estigueu), o que l'altre persona es taqui una mica. Com veus, el problema seria fàcil de solucionar, ja que només hauries de rentar-te i ja està :)
A part, he de dir que encara que es tingui la regla s'ha de fer servir preservatiu, ja que les noies es poden quedar igualment embarassades o contraure una infecció!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada,
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat