magda
Hola tinc 15 anys i fa dies que no menjor vui dir que no tinc gens ni mica gana. La mava mare mobliga a menjar i ai perdut 4 kg aixo aprogimament fa 15 dies que estic aixi
Sara Bujalance

Hola Magda! Sembla que portes uns dies "desganada". Això podria ser per molt motius, pot ser que estiguis una mica tristona per alguna cosa i et treu la gana, pot ser que hagis tingut la grip o pot ser que el teu pes et preocupi i vulguis perdre pes, t'ha passat alguna d'aquestes coses? Si això que t'està passant marxa en els propers dies, no passa res, però si veus que no marxa i que sempre estàs sense gana, seria convenient que li expliquessis al metge, perquè seria senyal de que alguna cosa pot ser que no vagi bé. Lo normal en un adolescent és que tingui molta gana, perquè esteu creixent, estudiant i molts feu esport, per això no és normal no tenir gana. Així que ja saps, si això no passa, ves al metge i explica-li. Un petó molt gran!