amoinada
Hola, tinc un dubte sobre sexe:
El meu novio i jo quan ho acabem de fer, quasi mai es "corre" i al principi no hi feia cas però em va donar per buscar i em vaig començar a preocupar ja que normalment no triguen tant (crec). Es dolent que trigui molt?
IESP

Hola Laia!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Respecte al que expliques, et faria una pregunta: el teu noi també està preocupat? Ho heu parlat? Mira, per a que tinguem una resposta sexual sana i satisfactòria, el millor és tenir relacions sexuals sense pors ni angoixes. Aquestes emocions són contràries al fet de gaudir, i poden fer que el nostre cos no respongui com nosaltres volem (com en el seu cas, no ejaculant). Podria ser que el teu novio estigui patint per alguna cosa? (per exemple, si no feu servir preservatiu o si és molt insegur, etc). Et diria que ho parleu amb tranquil.litat, ja que per a gaudir amb la parella necessitem que hi hagi confiança per expressar el ens preocupa.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat