hola estic grassa?
hola! voldria saber si estis grassa o no! Les meves amigues hem diuen que no estic grassa pero crec que ho diuen perque no hem senti malament, o perque és amor d'amiga! Peso uns 52 kilos i medeixo 59,50. Tinc curves peroo crec que es grassa, tinc unes cames que un dia hem semblen que estan grasses i altres que no, no se que fer :(
Com puc aconseguir aprimar-me ja faig 4 dies de esport; basquet, 2 dies, partit, 1 dia, i surto a corre normalment.
Sara Bujalance

Hola! Fes cas de les teves amigues perquè estàs bé! No necessites aprimar res! Treu-t'ho del cap perquè si aprimessis estaries posant en perill la teva salut!!. Les úniques pautes que has de fer per assegurar-te un bon pes i un bon estat de salut és menjar de tot, variat, equilibrat (com diu la piràmide dels aliments), i fer esport habitualment, com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. Això que et passa de veure't un dia bé i l'altre malament és un procés natural de l'adolescència. Parlar amb els teus amics i amb adults de confiança, com els pares, sobre com et sents t'ajudarà a sentir-te bé. Molts petons!!