Estic gorda, veritat?
Estic gorda, veritat? Sóc de Barcelona, medeixo 1,65 i peso 58kg. Depén del dia estic be amb el meu cos, pero pot ser igual que un dia hem puc llevar be amb el cos, al dia seguentem miro i hem faig fastic.. Faig castells i m'agrada l'esport, pero hi ha algun exercici o algun esport en especial per aprimar mes? I alguna dieta que sigu bona? hem farias un gran favor si contestesis! Un petó!
Sara Bujalance

Hola BonaCastellera! Estàs bé! No necessites aprimar res!! Treu-t'ho del cap perquè si aprimessis estaries posant en risc la teva salut!!. No t'obsessionis amb el pes, i no cal que facis cap dieta en concret, les úniques pautes que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com diu la piràmide dels aliments), i fer esport, com ja fas habitualment amb els castells. Tot i així, si a part de fer castells, vols fer algun altre esport com sortir a còrrer, en bici, patinar, jugar a futbol, bàsquet amb els amics... també t'anirà bé. Per una altra banda, això que et passa de veure't bé un dia i malament un altres és un procés natural de l'adolescència, per això parlar amb els amics i amb adults de confiança, com els pares, et pot anar bé per sentir-te bé i portar millor aquestes situacions pròpies de l'adolescència. Molts petons!!