Vegetariana:S
Hola,sóc vegetariana desde fa poc.Els meus amics i familiars em diuen que pari de ser-ho perque em podría passar alguna cosa si no menjo carn (Que em faltarien vitamines,proteines...)
Pero jo no crec que em pugui passar res,si no del contrari.
Bueno,voldria saber si em podria passar algo sent vegetaariana o si es dolent.
Gràcies guapa^^
Sara Bujalance

Hola! Sí és veritat que és una mica perillós fer dietes vegetarianes sent adolescent perquè estàs creixent i et podrien faltar nutrients, però sí és només la carn (és a dir, peix i ous sí en menges) el que no t'agrada i un metge t'ajuda a compensar els nutrients de la carn menjant altres aliments d'origen vegetal amb propietats similars a la carn no passa res. És a dir, no passa res si per motius ètics no vols menjar carn sempre i quan ho facis amb supervisió mèdica. Si ets vegetariana amb el control i les pautes del metge no t'ha de passar res, si ets vegetariana sense control mèdic pot passar que tinguis algun problema de nutrició. Així que ja saps, consulta al metge per a que et faci un seguiment. Un petó molt gran!