Dona igual la genètica o no?
Holaa!!
Volia dir unes cosetes:
1.- Fa bastant vaig enviar un consultori a un altre apartat però encara no m'han contestat, agrairia que em contestessin si us plau :)
2.- Això si que és del tema. Fa un par de mesos o així que intento aprimar però segueixo igual (i jo crec que amb 2 mesos ja hauria d'haver perdut algo). La cosa es que si és per culpa de la genètica és igual, no? Perquè si em proposo a perdre pes, algun dia o un altre el perdré, o no? Em costarà més? Sempre he tingut aquest dubte.
PD: Vaig al gimnàs 3 dies a la setmana i menjo (o ho intento) com cal, sense excés ni molt poc.
Gràciees!!:)
Sara Bujalance

Hola! La pregunta que fa és molt interessant. Efectivament, la genètica té molt influència en el nostre pes. De fet, la genètica és la que marca com ha de ser el nostre pes, de manera que encara que nosaltres volguem aprimar per sota d'aquest pes, el cos s'hi resisteix, que sembla que és el que t'està passant. Precisament per aquest factor genètic sempre diem que és molt important acceptar-nos tal i com som, perquè hi ha moltes coses del nostre físic que no podem canviar perquè venen determinades per la genètica. Tot i així, en funció de l'estil de vida que una persona fa, està més o menys a prop del seu pes genètic, és a dir, del pes que el seu cos necessita per estar bé. Per exemple, algú que menja desequilibrat i que fa vida sedentària pot arribar a estar per sobre del pes que li toca, però si en lloc de fer això, el que fa és menjar equilibrat i fer esport, es mantindrà en el pes que necessita, en el seu pes bo. Així que no t'obsessionis amb el pes i pensa que menjant de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fent esport, com ja en fas, el teu cos es posa per si sol en el pes que li està bé. Molts petons!!