puuff...
Hola!
La meva mare diu que m'estic aprimant molt, la veritat es que una mica si perquè amb 3 mesos me aprimat 4 kg. Quan menjo tinc ganes de vomitar, però menjo el mateix que havans, poder una mica menys però no gaire... i d'esport faig el mateix que sempre.
Pot ser que arribi a ser algu greu? com anorèxia o bulímia?
Sara Bujalance

Hola ndfvjds! Tot i que de moment no sembli greu, sí és veritat que si no es va en compte amb aquest tipus de situacions poden acabar convertint-se en coses greus com un trastorn de la conducta alimentària. Si has perdut 4 quilos (perdre 4 quilos en edat de creixement pot ser perjudicial per la salut en segons quins casos), i tens ganes de vomitar quan menges, el millor que pots fer és parlar amb la teva mare, explicar-li com et sents i la por que tens, i ella t'ajudarà a que això no es converteixi en un problema greu. Així que parla amb ella, segur que t'entendrà. Molts petons!!