Com Agafar pès?
Hola, jo estic moolt prima peso 38 kg i totes les meves amigues superen els 45 kg i molt nens i nenes de la meva classe i de tot ll'insti em diuen anorèxica i que vagi al metge. No ser què fer em vull engraixar pero per més que mengi no puc. Què haig de fer?
PD: faig molt esport i entreno 6 dies a la setmana 3 hores cada dia.
Sara Bujalance

Hola Laietaa! El millor que pots fer per tenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport, que ja en fas molt. A part d'això no cal que facis res més. Si la teva tendència genètica és de ser prima, trobaràs que et costa molt engreixar, de manera que no t'obsessionis amb això i no facis cas dels comentaris que et fan. Si menges, fas esport i et trobes bé, no t'has de preocupar encara que siguis prima. Si és la teva constitució no la podràs canviar, així que millor acceptar com és el teu cos i passar dels comentaris dels altres. La gent molts cops parla sense saber res i el teu cos és cosa teva, els altres no n'han de fer res! Un petó molt gran!