em vull engraixar!!
Hola soc una noia de 14 anys i peso 39kg al contrari de la majoria de la gent jo, em vull engraixar,pero m'és impossible, ja no se que fer, ho he provat tot..., menjar greixos, menjar molt rapid, no fer gens d'exercici, pero no m'ha donat cap solució, estic igual. AJUDAA!!
Sara Bujalance

Hola! Pensa que el pes depèn, en bona part, d'un factor genètic, el que sovint anomenem "constitució", i que no podem ni triar ni canviar. Per això és tan important acceptar-nos tal i com som per poder sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Tot i així, és molt important que mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Abusar de menjar com el fast food, la bolleria, els dolços, etc. no és gaire bona idea perquè pot ser que continuis sense guanyar pes però, en canvi, es poden disparar els nivells de colesterol o sucre al teu cos, per això aquests aliments es poden menjar, però amb moderació. I per una altra banda, tingues paciència, encara ets adolescents i el teu cos ha de créixer, ja veuràs com a mida que va passant el temps el teu cos, tot i no engreixar, va prenent formes més madures. Molts petons!!