Hola
Mira, es que bàsicament a vegades tinc pures ganes de vomitar, pero en el moment de estar davant del water m'en adono que...es una bojeria, com eh de vomitar perque si!! Pero sovint es quan estic amics meus que em sento malament de cop i m'en eh de anar ràpidament al lavavo i treure-ho.
La cuestió es que no vull vomitar pero, si fer com que vomito...nose com explicar-ho ben bé. Això que faig es perque només vull cridar l'atenció o es una altre cosa?
Gracies :)
Sara Bujalance

Hola Miouu! És possible que el que t'està passant tingui a veure amb el fet de que potser hi ha alguns moments en els que no et sents del tot bé (física o emocionalment) i això fa que el cos se't "destoroti". Per poder aturar el que t'està passant i evitar que s'acabi convertint en un problema greu com un trastorn de la conducta alimentària, és important que en parlis amb els teus pares. Ells t'ajudaran a expressar com et sents i a estar bé en general. Sé que pot ser que et faci una mica de cosa explicar-los, però ja veuràs com t'entendran (ells també van ser adolescents) i un cop els hi hagis explicat, te n'alegraràs perquè t'ajudaran. Molts petons!!