PANXA I CUIXES!!!
Hola tinc 13 anys i peso 48kg quan em miro al mirall no m'agrada gens la meva panxa i tinc les cuixes molt groixudes, que puc fer per aprimar ??
Sara Bujalance

Hola Holii<3! No cal que aprimis, l'únic que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport que facis t'anirà bé. Pensa que estàs creixent i que és molt important que t'alimentis bé per a que el teu cos es desenvolupi correctament. I tingues paciència, com que encara estàs creixent, el teu cos no agafat "la forma definitiva", encara ha de canviar. Com que pair tots aquests canvis corporals que es donen a l'adolescència pot ser una mica difícil a vegades, parla amb els teus amics i amb adults de confiança, com els pares, de cara a que t'ajudin a sentir-te bé. Molts petons!!