Pes !!
Hola, jo i una amiga meva estem preocupades per el nostre pes pes. Quan hauriem de pesar aproximadament? Tenim 13 anys i medim un metre 160 ( 162 le meva millor amiga) . Gracies !! Petons
Sara Bujalance

Hola Lili! Em sap greu però no us puc donar una resposta concreta perquè el pes de cada persona depèn de moltes coses, no només de l'alçada i l'edat, sinó que també depèn de la constitució genètica, l'estil de vida, l'activitat física que fa, l'estat de salut, etc. A més, el pes "ideal" mai és un número concret, sinó que és tota una franja de pes que va d'un mínim a un màxim recomanats. I el pes "ideal" sempre és orientatiu, depèn molt de cada cas. Per exemple, dues persones podem medir i pesar més o menys igual, i tenir cossos molt diferents. Si voleu saber quin pes és el més adequat per cada una de vosaltres, el millor que podeu fer és preguntar-li al vostre metge. Molts petons!!