ESTIC GORDA
Hola soc una noia de uns 12 anys de aqui poc en tindre 13 jo em veig gorda em miro al mirall i nose que fer faig zumba dos cops a la setmana tambe educació física.
Faig un 1,58 m i peso uns 54 pero vvull arribar els 50 0 49 ajudem sisplau.
tambe vull esta una mica més plana de panxa donem un consell per fer algo mercii!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé! Ni de conya necessites aprimar!! Treu-t'ho del cap!! Si baixessis de pes podries tenir problemes MOLT seriosos de salut! Pensa que estàs creixent i si no menges bé tindràs problemes de desenvolupament!. L'únic que has de fer per mantenir un bon pes i un bon estat de salut és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja en fas. Per definir una mica la cintura, fer exercici amb el hula hop t'anirà bé també. A part d'això no cal que facis res més. I tingues paciència, encara estàs creixent i el teu cos s'està desenvolupant, ja veuràs com a mida que va passant el temps, el teu cos va madurant i prenent formes més adultes, de manera que la cintura s'afinarà. Precisament per tots aquests canvis que el cos va fent durant l'adolescència, és habitual que un es trobi incòmode amb el propi cos. Parlar amb els amics i amb adults de confiança, com els pares, t'ajudarà a sentir-te bé. Molts petons!!