Ajuda urgent siusplau!
Hola,
Nose si estic gorda o no, perquè un noi de la meva clase em va fer un comentari que em va sentar malament, i voldria que em diguesiu si realment estic gorda o no, faig 1'50 d'altura i peso 40kg que em dieu, estic be?
Sara Bujalance

Hola numa! Passa del comentari que aquest noi et va fer! El teu pes està bé!! És impossible que estiguis gorda, no necessites aprimar res! Pensa que molts cops la gent diu coses que no són veritat, però les diuen perquè saben que fan mal. No permetis que la teva autoestima depengui d'un antipàtic, el teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res!. A més, aquesta gent que fa comentaris per ofendre els altres ho acostumen a fer perquè tenen baixa autoestima i, inconscientment, el que volen és que l'autoestima dels altres també sigui baixa. Així que no permetis que la baixa autoestima d'un altre afecti a la teva autoestima!. El teu cos està bé!. Molts petons!!