perdre panxaa!
Hola!
Ja sé que no estic gorda, però m'agradaria que em recomanesiu algu per tenir la panxa plana, preferiria una dieta ja que no tinc aire temps per fer esport, i ja he intentat varies coses...
Haviam si em podeu aconsellar alguna dieta més o menys bona i sana per perdre un parell de quilets, qUe no sigui gaire extricte ja que els meus pares no em deixerien ja que diuen que encara he de fer l'estirada!
Esper-ho que em pogueu ajudar! moltes gracies i molts PETONEETS!
Sara Bujalance

Hola ty2348! No cal que facis cap dieta en concret (els teus pares tenen raó, en edat de creixement seria MOLT perillós per a la teva salut fer dietes "especials"). El que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Sé que avui dia és difícil trobar temps per l'esport, però val la pena que 2 o 3 cops a la setmana trobis temps per sortir a correr, o en bici, o a patinar, o quedar amb els amics per jugat a fútbol, bàsquet... el que a tu t'agradi. A part d'això no cal que facis res més. Pel que fa la panxa, qualsevol esport t'anirà bé i fer exercicis amb el hula hop t'ajudarà a treballar cintura i abdominals. De totes maneres, recorda que encara estàs creixent i el teu cos està desenvolupant-se, ja veuràs com a mida que vas creixent el teu cos va madurant, de manera que la cintura s'afinarà. Molts petons!!