No menjo
Hola, estic una mica preocupada perque ultimament no menjo res, pero res de res i les meves amigues diuen que estic molt prima. Tinc 13 anys i peso 40 quilos, i no se si es molt o poc.
jo no em veig del tot prima, fin i tot voldria perdre uns quilets. Necesito ajuda, agrairia molt que em contestesiu perque crec que cada vegada estic mes prima i hi ha gent que quan em veu pensa que soc anorexica. Petonets. :)
Sara Bujalance

Hola Alysia! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que expliques sembla que el tema del menjar t'ho està fent passar malament. El fet de que no mengis res i de que vulguis perdre pes tot i pesar només 40 quilos ens està indicant que hi ha alguna cosa que no va bé. Quan algú comença amb preocupacions sobre el pes com les que estàs tenint tu és possible que s'acabi trobant molt malament si no atura aquestes preocupacions. La manera d'aturar-les és parlar amb els teus pares. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és la única manera de controlar el que t'està passant i d'evitar que es converteixi, finalment, en una anorèxia. Troba el moment de parlar amb ells, i si veus que et costa fer-ho, pots provar d'escriure'ls un carta o d'ensenyar-lis la consulta que m'has enviat. Quan els hagis dit, t'hauràs tret un pes de sobre i ells t'ajudaran en tot el que puguin. Molts petons!!