AJUDA!!!!:(
Bones,la meva millor amiga té un problema.
Es veu grassa,molt grassa i ha vomitat ja 3 cops:( Em diu que no está contenta amb el seu cos,l'estic dient que esta bé com està pro no em fa cas.Que he de fer?
Us agrairia molt que contestessiu enserio...gràcies:)
Sara Bujalance

Hola LOOOL! Gràcies per compartir amb mi la preocupació que tens sobre la teva amiga. Pel que dius sembla que està patint alguns problemes relacionats amb el menjar. Quan algú comença a tenir aquests problemes pot acabar trobant-se realment malament i tenint problemes importants de salut. Per evitar-ho és necessari que els pares de la teva amiga sàpiguen què li està passant i li donin l'ajuda que necessita per trobar-se bé. El millor que pots fer és animar-la a que parli amb els seus pares. En el cas de que no ho faci, serà necessari que ho facis tu directament. Pots parlar amb els seus pares o amb algun professor si va amb tu al mateix cole. Sé que pot ser complicat fer-ho, i és probable que la teva amiga s'enfadi al principi, però ja veuràs com després ho entendrà i t'ho agrairà. Molts petons!!