consultar
Hola,
volia saber si en fer sexe oral pot causar infeccions o alguna cosa.
Tinc por de fer-ho amb el meu novio, encara que ell ya m'ho a fet a mi.
Pasa alguna cosa si trago semen? Em puc embarasar o tenir infeccions?
Gracies.
IESP

Hola Jcatari12!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que a través del sexe oral també es poden passar infeccions, ja que aquestes es transmeten a través de les mucoses de l'interior de la vagina, de l'anus i de la boca, i del gland del penis. Per això és important fer servir el preservatiu també en el sexe oral.
Tragar semen NO et pot deixar embarassada, ja que això només pot passar a través de la vagina. L'única conseqüència negativa és que si s'empassa vol dir que no s'ha utilitzat el preservatiu, amb el risc que comporta respecte a les infeccions que he explicat abans. Però és un pràctica que tens l'opció de fer-la o no (no ens poden pressionar ni és obligatori)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat