No m'agrada el meu cos..
Hola! Abans estava prima i m'agradava el esport (no fa menys d'un any) fins que aquest estiu vaig deixar de fer esport, veia els facebooks dels ''popus'' i les veies tan perfectes, i bueno no se perquè pero començava a menjar a amagades, tinc un munt d'estries a les caderes, intento fer esport pero ja no m'agrada... Medeixo 1'68 i crec que peso massa.. Hi ha alguna forma d'aprimar? Odio el meu cos i m'agradaria ser perfecta..
Sara Bujalance

Hola! La única manera de mantenir un pes correcte és menjar de tot, equilibradament (com marca la piràmide alimentària) i fer esport, uns 3 cops a la setmana. A part d'això, no hi ha res més que funcioni. No t'obsessionis i no et comparis amb les amigues del facebook! Les comparacions són odioses, sobretot quan les fa un mateix! I treu-te del cap ser perfecta, ningú ho és! I ningú ho és perquè la perfecció depèn del criteri de cada un, hi ha que trobarà perfecta una cosa, i hi haurà que trobarà que perfecta és tot just lo contrari. Hi ha tants gustos com colors! Ningú és perfecte, i tampoc cal ser-ho! Els que t'estimen, t'accepten tal i com ets, i això és el que necessites aprendre tu: acceptar-te tal i com ets, que segur que tens moltes coses molt maques i només has d'aprendre a veure-les! Pel que fa a les estries, surten per pujar i/o baixar de pes ràpidament, així que el millor per evitar-les és mantenir un pes estable (recorda: menjar de tot, equilibrat, i fer esport). Tot i així, pots trobar alguna crema que t'ajudi a dissimular-les, si vas al metge, ell te'n podrà recomanar una. Un petó molt gran!