Que podria fer?
Sóc una noia que des de que n'era petita he realitzat un estil d'esport sobretot aquàtics.Els meus entrenaments des de els 6 anys han sigut molt durs feia Natació Sincronitzada entrenava pel de matí i per les tardes a tots els dies de Dilluns a Dissabte. Portava una dieta 100% perfecte típica dieta d'una atleta. El que acabava passant sempre... vaig deixar aquest esport per un altre fa uns quatre o tres anys que començava waterpolo un esport també molt actiu i amb molt esforç físic però tinc un problema no baixo de pes fa un any fen la mateixa dieta que feia a CAR. Amb el waterpolo també entreno cada dia , com podria baixa de pes? Gracies
Sara Bujalance

Hola incognita! Si no baixes de pes és perquè el teu cos no necessita aprimar. Al contrari, si ets adolescent i estàs creixent, lo normal és guanyar pes, però no perquè engreixis, sinó perquè estàs creixent, el cos es fa més gran i, per tant, pesa més. L'únic que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. I, molt important, no t'obsessionis amb aquest tema. Quan algú comença a obsessionar-se pel pes la única cosa que aconsegueix és deprimir-se i angoixar-se, així que no hi pensis gaire, disfruta la vida i passa-ho bé amb l'esport que fas. Per una altra banda, l'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, per tots els canvis que fa, parlar de com et sents amb els amics i amb adults de confiança, com els pares per exemple, et pot anar bé per sentir-te bé i evitar que el tema del pes es converteixi en una obsessió. Molts petons!!