He d'aprimar?
Hoola! Tinc un dubte, tinc 12 anys, faig 1'72m i peso 53 kilos. Per la meva edat he d'aprimar? Esque sóc "rara". Perquè no tinc xixa però els ossos em pesen bastant, i menjo molt. Hauria d'aprimar? Meerci:)
Sara Bujalance

Hola bateeeet! Ni de conya has d'aprimar! Per l'alçada que tens el teu pes està, fins i tot, una mica justet, així que res d'aprimar! Si aprimessis seria MOLT perillós per a la teva salut, sobretot perquè estàs en edat de creixement, per això és normal que tinguis gana i mengis molt, perquè el teu cos t'està demanant nutrients per poder créixer. L'únic que has de fer per mantenir un bon pes i una bona salut és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!