Parell
Hola! Jo fa pràcticament 1 any que tinc una relació estable amb un noi. I fa una temporada que mantenim relacions sexuals, però ell no dura gaire estona. I m'agradaria saber si hi ha algun mètode per tal de que les relacions sexuals siguin més llargues.
Moltes gràcies!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que el normal és que un noi, quan està excitat, trigui poc en ejacular. Per a que trigui més, fa falta pràctica i molta confiança, ja que ell és el primer que segurament li preocupa.
Una opció és que quan vegi que queda poc per ejacular (no al límit), canvieu de pràctica i aneu a poc a poc: per exemple, que et dediqui una estona a tu. Si segueix penetrant, segurament li costarà molt frenar l'ejaculació.
També estaria bé que quan es masturbi, aprengui a retardar la resposta sexual (l'ejaculació) ell mateix, i que detecti aquell moment on veu que ja no pot controlar més.
Com veus, tot és a base d'aprenentatge! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat