Pff... ajuda perfavor
Bé hola, no estic segura de si aixo vba aqui o a psicologia pero aqui ja està be...
Doncs necessito que m'ajudii perque jo estava molt anamorada d'un noi 2 anys mes gran que jo i parlavem totes les nits desde finals del curs passat i be jo estava super enamorada d'ell i per aixó vaig suspendre bastantes assignatures, ja que no dormia el suficient perque parlava amb ell... doncs al començar aquest curs ell va començar a tontejar amb una tia encara que ell deia que no, que nomes m'estimava a mi... ara m'ha deixat a mi i surt amb ella cosa que em fot molt JODER tinc molta ràbia contenida i m'he intentat tallar mes d'una vegada i pff.. esq em fot ostia em fot molt.
Ara ell em va demanar una fototeta que s'hen diu i li vaig dir que no i em va dir que si no li passava no podriem parlar mai mes i que no em parlaria i no se que fer necessito ajuta urjentment o aixo no acabarà be.
IESP

Hola Actriu!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Hi ha dues coses molt importants:
1. Estar malament per algú a qui estimem no pot ser mai motiu per tallar-se, ja que ningú és mereix fer-se això a sí mateix. És normal estar malament i tristos quan estimem a algú que està a un altre, però hem d'aprendre a gestionar-ho sense fer-nos mal. M'agradaria que entenguessis això, i confio que no tornaràs a fer-te mal d'aquesta manera, ja que MAI és la solució. TU vals moltíssim!!!
2. Si algú ens fa xantatge dient que li hem d'enviar una foto nostra que no volem, està clar que tenim dret a dir NO. Tots hem d'establir uns límits, i amb les amenaces no es va enlloc. Si decideix que no et vol parlar més perquè no li has enviat una foto dels teus pits, has de plantejar-te què vol aquesta persona realment de tu. No és fàcil plantar-se quan parlem amb algú que ens agrada, però el que està clar és que si a ell li agrades, el primer que ha de fer és valorar-te: i això implica no amençar amb deixar-te de parlar.
Pren-te un temps per decidir què esperes realment d'ell, què et pot oferir i si val la pena tot el que estàs arriscant per un altre (la teva salut, les notes a l'institut...) Intenta cuidar-te i estimar-te tu mateixa, així podràs estimar també als altres sense patir. A vegades ens sembla que res té solució, però ja veuràs com en poc temps, comences a veure les coses més clares.
I recorda, no facis res que et pugui perjudicar, d'acord? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat