Tamany penis :S
Hola!! m'agradaria saber si el tamany del penis importa per a tindre relacions sexuals.
És a dir,quan més llarg més plaer?? I l'amplada té alguna cosa a veure??
GRÀCIES! sou els millors Adolescents <3
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que és un dels grans mites: un penis més gran no dóna més plaer.
De fet, la vagina arriba a mesurar (si la noia està excitada) uns 12 cm, de manera que un penis més gran que aquesta mesura ja "sobraria". A més, l'òrgan més erògen de les dones és el CLÍTORIS que es troba fora de la vagina. Aquesta no té tanta sensibilitat (per exemple, si una noia porta un tampó ni el nota), de manera que la importància que se li dóna a la penetració vaginal és més cultural que no pas perquè sigui la pràctica més plaentera.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat