bulimia?
tinc una amiga que no se el que li passa. Ella mai ha estat agust amb el seu cos i sempre s'ha queixat, la gent de tant en tant li fa bromes que a ella no li fan grácia i se les pren enserio. Menja i després s'arrapenteix i vomita. No m'explicat molt més, pero ho està passant fatal i no vol explicar-ho a ningú per por aque li poden dir. Cada vegada vómita més sovint, encara que la intento controlar i que no ho fagi, he parlat amb ella i tot per dir-li que el que està fent no est`à bé, pero no em fa cas.. no està prima pero tampoc gorda, que faig?? te algo greu? com puc ajudarla?!
Sara Bujalance

Hola xen! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació sobre la teva amiga. Pel que m'expliques és possible que la teva amiga estigui patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn d'aquest tipus se sent molt malament, s'obsessiona amb el pes, està més trist, angoixat....etc. Però tot i ser malalties que fan molt de mal, es poden curar sempre i quan la persona demani ajuda professional. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar-li suport i ànim a la persona afectada però, malauradament, no la podeu curar. Els únics que ho poden fer són els seus pares duent-la a veure un professional. Per això és tan important que els seus pares ho sàpiguen. El millor que pots fer és animar a la teva amiga per a que parli amb els seus pares. En el cas de que ella no ho faci, serà necessari que ho facis tu directament. Tant pots parlar amb ells com amb algun professor si aneu juntes al cole. Sé que pot ser difícil parlar amb els adults sobre això, i potser al principi la teva amiga s'enfada però és el millor per la seva salut i passat un temps no només ho entendrà, sinó que també t'ho agrairà. Molts petons!!