regla:/
ola tinc 12 anys i fa temps que em surt el flux nose fa dies k em fan mal els pits i em sento mes sensible.
pot ser que m'agi de venir la regla??
quins son els simptomes de la regla??
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Els símptomes que comentes són propis dels canvis que vieun les noies durant la pubertat. També ñes signe que segurament la regla no trigarà en venir.
Els seus símptomes solen ser mal de panxa (és un mal molt característic, situat a la zona dels ovaris), sensació de fatiga, estat d'anim una mica més sensible, gana... La realitat és que cada noia és diferent, i també va canviant durant els anys. Amb el temps, una apren com és ben bé la seva menstruació i com fer pèr a que no molesti tant! ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat