No puc més
Necesito desfugar-me, voldria anar el psicòleg cada setmana si pogués, no puc més. Porto desde principis d'agost amb molt de malestar a tot arreu; mareig, nauseas, dolor en el pit, malestar en els pulmons i esòfag, tinc el coll sec desde fa una setmana i ara estic afonica i tinc por de tenir una infecció (ara soc hipocondriaca). Ara tinc pensaments amb por de si em moriré o por de tenir una malaltia. Em considero una persona molt sana pq menjo de tot, prenc únicament aigua com a beguda i la llet a vegades a l'hora d'esmorzar, no soc de menjar molt de sucre pq no m'agraden els pastissos i els dolços em fan fàstic, tmb m'agrada fer esport (fa un mes q no en faig pq em sento dèbil i amb pocs ànims). Estic farta d'anar amb malestar cada dia, em sento dèbil i em sento molt trista. He parlat amb la psicòloga fa pocs dies pero necessito molta ajuda pq ns q fer i mai m'ha passat això, sempre q em sentia trista o anava al gimnàs o em feia la forta per dir-ho d'alguna manera. Ns q més fer.
Laura Centellas

Hola, consultora!
Gràcies per escriure’ns!
El que expliques semblen símptomes ansiosos, els quals són molt molestos i, a vegades, dificulten portar una vida “normal” o com la que tenies abans. Has fet molt bé d’anar al psicòleg per tal de començar un procés terapèutic.
Existeixen eines molt útils per baixar els nivells d’estrès, com per exemple sortir a caminar, meditar o parlar del que sents. Però és molt important que amb el teu terapeuta feu una feina més profunda per esbrinar d’on surt tot aquest malestar, per així poder anar a l’arrel del problema i tractar-ho a fons.
Continua anant a teràpia i, si pots, surt a caminar 5 minutets cada dia. Intenta parlar dels teus problemes amb algú de confiança i escriu tots els teus pensaments. Així, el dia que vagis a teràpia, tindràs més clar tot el que vols parlar.
Una abraçada i molts ànims!
La Laura Centellas