Tampax sense tenir la regla??
Holaaa! La regla m'hauria d'haver vingut fa uns 2 dies (Fa res que la tinc i m'han dir que les irregularitats són normals) en 2 dies m'en vaig a un parc aquatic, el meu dubte és si em puc posar un tampax sense tenir la regla per si de cas em ve justament aquell dia. Gràcies per la feina que feu, sou les millors!
Laura Centellas

Hola!
Sí, et pots posar un tampó encara que encara no t’hagi baixat la regla, però no és recomanable posar-te’l “per si de cas”. Si encara no tens sagnat, pot resultar més incòmode i pot irritar la zona vaginal.
Com que fa poc que tens la regla, és bastant habitual que durant els primers anys sigui irregular i que no arribi exactament quan l’esperes. Si aquell dia et baixa mentre ets al parc aquàtic, pots posar-te un tampó en aquell moment i canviar-lo regularment segons el flux i les indicacions del producte.
I si et preocupa molt que et baixi mentre ets a l’aigua, també pots portar-ne un a la bossa i així estar preparada, però no cal avançar-te!
Espero haver-te ajudat :) i gràcies per reconèixer la nostra feina!
Una abraçada
La Laura Centellas