Parella sense festes/xarxes
15 anys, no tinc xarxes i no surto mai de festa pq no m'agrada l'ambient o lo q fa molta gent (beure i tal). Com ho faig, pq 3/3 intents mhan sortit fatal, 2 hem veien com un amic (no ho entenc) i 1 ens vam liar i tocar en un dia i a l'altre ja hem va dir q res mes. Com ho faig, pq esq tinc ganes de tenir una relacio, cuidar a l'altra persona, tenir relacions (poc a poc 😅)... Merci per la feinaa!!
Laura Centellas

Hola, gràcies per escriure’ns!
Primer de tot, tenir 15 anys i no tenir xarxes socials o no sortir de festa no significa que ho tinguis més difícil per trobar parella. De fet, si aquests ambients no t’agraden, no cal que hi vagis només perquè penses que és on has de conèixer gent.
I sobre els tres intents, intenta no interpretar-los com tres fracassos. Que dues persones et veiessin com un amic no vol dir que hi hagi res malament en tu, i que una altra persona no volgués continuar després de liar-vos tampoc. A vegades simplement no hi ha el mateix interès per les dues bandes.
Si vols conèixer algú, intenta ampliar una mica els espais on et relaciones: activitats, esports, estudis, associacions o qualsevol lloc on puguis coincidir amb gent amb interessos semblants als teus. I sobretot, no vagis amb la pressió de “he de trobar parella”. Primer coneix la persona, parleu, passeu-ho bé i deixa que la relació vagi evolucionant.
I una última cosa: tenir ganes d’estimar, cuidar algú i tenir intimitat és completament normal. Però no tinguis pressa per arribar-hi, les relacions i les primeres experiències no són una cursa.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada
La Laura Centellas