Help =]
A veure, merci per la feina que feu cada dia ajudant a gent, espero que hem pogueu ajudar a mi tambe. Esque mitj-visc amb ma tieta i esque esta bonissima, amb dos melons que flipes. I no paro de pensar en ella iclus quan hem masturbo ja que va quasi sempre amb biquini. No es una broma, ho dic de veritat 😅, i estic rallat perque no trobo que sigui normal. Si hem puguessiu donar tips per a lligar i despres ser parella perque en tinc ganes pero no trobo la persona. Gracies!
Laura Centellas

Hola! Gràcies per escriure’ns i per explicar-ho amb tanta sinceritat!
Tenir una fantasia sexual amb una persona concreta no vol dir necessàriament que vulguis tenir una relació amb aquella persona ni que hi hagi res estrany en tu. Les fantasies poden aparèixer de manera involuntària i no sempre representen el que volem fer a la vida real.
Ara bé, en aquest cas és important recordar que és la teva tieta i, per tant, cal mantenir aquesta relació dins dels límits familiars. No cal que et sentis culpable pels pensaments o fantasies que apareixen, però sí que pots intentar no alimentar-los conscientment i, quan apareguin, deixar-los passar i centrar-te en una altra cosa.
I pel que fa a trobar parella, no hi ha cap truc màgic. Intenta conèixer gent nova, compartir interessos i donar-te l’oportunitat de crear confiança amb altres persones. No cal tenir pressa per trobar “la persona”.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada
La Laura Centellas