Patiment i pressió constant
Bones, Fa temps ja que, arrepentida d'actes posteriors (talls, cops i violéncia psicológica amb mi mateixa), em bloquejo i sóc incapaç de readreçar la situació o fer-hi cap solució. Només em venen ganes de cridar ben fort, de veure sang i foc rodejant-me. Patiment. Se que sona extrany, pero només vull arrencar-me la pell i cridar molt. No ho he fet en els meus 13 anys de vida, no m'he desfogat mai així i crec que és el que més nescessito. Estic destrossada. Cada cop més apresonada, cada cop l'espai de llibertat és més petit. [Sona literari perq escric llibres, per cert ;)] Sóc neurodivergent i tinc altes capacitats. Vaig a una psicóloga, peró és estiu i no vull fer pagar més sessións cares als meus pares. Creieu que em podríeu ajudar? Gràcies.
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies per confiar en nosaltres i per haver explicat amb tanta sinceritat com et trobes. I sí, es nota que escrius, però sobretot es nota que ara mateix estàs patint molt.
Quan una persona acumula molt de patiment, de vegades pot sentir una necessitat molt gran de fer alguna cosa per treure'l de dins, fins i tot de fer-se mal. Però que tinguis aquestes ganes no vol dir que hagis de fer-te mal. Vol dir que necessites ajuda per poder suportar i gestionar tot això d'una altra manera.
És important que no et quedis sola amb això. Encara que sigui estiu, explica avui mateix a un adult de confiança com estàs i ensenya-li, si et costa explicar-ho, el missatge que ens has escrit perquè ho expresses molt bé. I, molt important, no estàs fent perdre diners als teus pares per demanar ajuda. Estàs demanant que t’ajudin a cuidar-te.  Tu no has triat sentir-te malament, igual que no triem, per exemple, tenir la grip o un tumor, i de la mateixa manera que a tu t’agradaria ajudar a algú que estimes quan té un problema, els teus pares et volen ajudar a tu.
Si en algun moment notes que no estàs segura de poder evitar fer-te mal, no esperis ni intentis gestionar-ho sola: avisa immediatament un adult i demaneu ajuda urgent. Tant podeu trucar al 061 Salut Respon com al 112, tots dos telèfons funcionen les 24 hrs.
També pots enscriure’ns aquí tantes vegades com et faci falta. Seguim amb tu. Una abraçada molt gran!
La Laura Centellas