confusions i alcohol
holaaa, al setembre començare 3r de la eso, tinc quasi 15 anys, els fare al febrer. el cap de setmana passat, a una festa major d'un poble, vaig beure vodkanaranja. El cas es, jo a les fm ja anava amb els meus amics i sempre porten alcohol, però mai ho havia provat fins ara. No vaig beure massa, osigui, no al punt de emborratxarse, sino de estar content i aixi. Van pillar a un amic, i les mares van parlar entre elles. a algunes amigues els han preguntat coses, tipo si han begut i tal. a mi no m han preguntat res tot i que saben a qui van pillar. no se si els hi es igual perque confien en mi i en que mai em quedaria borratxa o algo asi, en plan jo no ho faria tot i que altra gent si, tampoc vull fumar vaper ni res. No planejo beure mes, pero em preocupa el tema. Salutacions i una abraçada desde Barcelona <3
Laura Centellas

Hola consultora!
Moltes gràcies per escriure’ns! Entenc que hi ha situacions que els teus amics i amigues es poden trobar que et preocupen; l’alcohol, el tabac i el vàper són tòxics i addictius però estan al nostre voltant i a vegades és confús entendre quina relació hi tenen les persones que ens importen. És natural que tinguis dubtes i que necessitis parlar de les coses que comencen a passar al teu voltant, jo d’entrada et recomanaria que ho puguéssis parlar amb algun adult de referència, sempre que sigui des de la honestedat hauríem de poder parlar dels dubtes que ens sorgeixen.
En cas que no et vegis parlant-ho amb els de casa, segurament el punt o espai jove de la localitat on vius tenen algun servei per atendre els teus dubtes i ajudar-te a poder resoldre les teves preocupacions.
Et deixo també aquesta pàgina web, que potser t’és útil per resoldre algun dels dubtes també:
Espero que els recursos que t’he proposat et puguin ser útils i haver-te ajudat!
Una abraçada!
La Laura Centellas