com faig que la meva parella arribi al orgasme?
Boness, et comento som dues noies val i quan tenim relacions molt plaenteres i tot molt bé la veritat ho hem parlat molts cops i les dos estem d’acord amb això, el q m’agradaria saber es com puc aconseguir q la meva parella arribi al orgasme, perquè jo hi arribo i ella. Potser es una tonteria pq se q el sexe no es nomes arribar al orgasme però es que ha arribat molt pocs cops i hem preocupa perquè no se si estic fent algo malament, ella diu q disfruta i li agrada (jo tmb ho noto) pero ns. Es veritat que a vegades quan arriba aquell punt on hi ha aquesta sensació com de tenir ganes de fer pipi em fa parar, no se si podria ser això. Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Que la teva parella tingui un orgasme no és només responsabilitat teva. El més important és que sigui la mateixa persona qui tingui ganes d’experimentar-ho. Si la teva parella en té ganes, seria interessant saber si n’ha tingut mai algun o no. Si quan està sola n’ha tingut, quan compartiu la sexualitat la idea seria intentar reproduir, tant com sigui possible, allò que fa quan està sola per tenir un orgasme, i que t’ho pugui explicar pas a pas.
Si no n’ha tingut mai cap, i en vol tenir, podria començar a explorar-ho de manera individual i, si ho voleu, també en parella.
Pel que fa al que dius de si estàs fent alguna cosa malament, en el sexe no hi ha una manera correcta o incorrecta de fer les coses. Cada persona té gustos, ritmes i necessitats diferents i, per aquest motiu, és important explorar, comunicar-se i dir-li a l’altra persona què agrada i què no. Si teniu dubtes, sempre podeu preguntar-vos què us agrada més o si hi ha alguna cosa que us vindria més de gust fer diferent.
És cert que tenir un orgasme té molt a veure amb la sensació de deixar-se anar. Es produeix després d’una acumulació de tensió que, de cop, s’allibera. Si la persona no se sent preparada per deixar anar aquesta tensió, pot ser més difícil tenir un orgasme.
Tot i això, pel que fa a la teva consulta, et diríem que la millor opció és preguntar-li a la teva parella què vol, què necessita i què la fa gaudir, i confiar en ella i en el que et diu que li ve de gust, ja que les necessitats poden ser diferents en cada una i cadascú té els seus propis processos.
Gràcies per la teva consulta i una abraçada!
La Laura Centellas