Ayuda sisplau
Hola!! aver necessito ajuda perquè vull aprimar de cul ja que és una mica gran i no vull menjar bolleria ni res però esque no se com alimentar bé i estar en forma ja que estic molt debil i no puc ni agafar un bolígraf .. Nose que fer.. Gracies espero la resposta un petó !! <3
Sara Bujalance

Hola Amanda2000! L'únic que has de fer per mantenir un bon pes en general, no només al cul, és menjar de tot, variat, suficient (sense quedar-te amb gana), equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer 5 àpats al dia: esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar. A part d'això no cal que facis res més. Si ara estàs tan dèbil que no pots ni agafar un bolígraf, no et recomano que facis esport, el que necessites és fer repòs fins que et trobis bé. Quan et trobis bé, ja faràs esport. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé per mantenir un bon pes i una bona salut. Per una altra banda, si et trobes tan dèbil, és molt important i necessari que vagis al metge i li expliquis, ja que a l'adolescència no és normal sentir tant debilitat. Molts petons!!